helgplaner

Hejsan!
Sitter just nu och kollar på vänner, ett jävla bra program föresten.
Orkade verkligen inte hitta på någonting ikväll, så jag satte på mig mina mysigaste kläder, gjorde mig en kopp varm choklad och satte mig mysigt ner i soffan. Så ja, nu ska jag kolla på vänner och idol och senare bara mysa ännu mera. WIHOO! Jag älskar att mysa. Nog snackat om mitt mysa. I helgen behöver jag inte åka till landet. Så jag ska sova hos my och ha as najst. På fredag ska jag, my, vera, magda och hanna hitta på något skoj. Jesse kanske yonar oss senare. På lördagen ska jag också vara med jesse och senare my och christian. Men det vet inte my. hehe. På söndagen ska jag träffa filip. Och kanske senare sara. Jupp ja så ser min helg ut ungefär. Men det lär väl inte riktigt bli så. Men vi får se. Men nu måste jag kolla på vänner. TJOHEJ!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0