jag vet, jag är trött

Hejhej!
Kom precis hem. Har varit med några urmysiga människor på bio. Såhär såg min kväll ut:
Jag och christan begav oss in till staden runt 17.00, vi mötte upp Lina och Alex inne i t-centralen klockan halv 6 för att sedan bege oss till café 60 där vi svullade i oss kaffe och godsaker. Där satt vi i ca två timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Sedan gick vi till bion för att hämta ut våra biljetter. Filmen började klockan 21.10 och filmen vi såg var wanted. Det var asmysigt och vi hade jättetrevligt. Efter filmen var jag och Lina så kissnödiga, ni vet sådär så att man lika gärna skulle kunna sätta sig mitt på hötorget och ja.. dra ner byxorna och göra det. Men smarta som vi är så kom vi på att donken har ju toalett såå dit bar det. Sen åkte vi hem, jag och christian var så jväla trötta så vi somnade nästan på tunnelbanan. Nu ska jag sova. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0