jag vill ha en get som heter ralf

Hejhej!
orkar inte riktigt skriva, men idag var jag med en massa sköna typer inne i stan. Vi fikade på café 60, det var asmysigt. Och dessutom hur kul som helst. Har typ inte garvat så mycket på länge. Senare träffade jag filip, vi gick från stureby till gullmars. Imponerade? Jag är i alla fall grymt imponerad över min insats. hehe.. inte för att det är svårt att gå. Men med tanke på hur lat jag är så. Sen var jag på teater också, kul! Nu har jag precis snackat klar med magda i tele. Och innan hade jag en väldigt kort konversation om matte med lina och alex i tele.. resten av samtalet gick ut på annat. haha. Men trevligt var det. hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0