knas

Hejhej!
Ursäkta videoinlägget igår, men jag var tvungen.
Just nu lagar jag mat, det är så jävla skönt att då ha en bärbar data eftersom attt man kan som på namnet bära med den överallt. Idag skulle jag ha åkt till stan med erik, men nej när jag stod som en snäll lite flicka vid tunnelbana smsade han och skrev att han inte kunde. Så jag (den ensama flickan) åkte in själv. Men när jag väl var inne i slussen såg jag till min förskräckan att affärerna inte öppnade förens 11... hehe, skulle jag gå därinne och inte föra någonting i en halkvtimme.. trodde inte det. Så jag åkte hem och skrev klart uppsatsen. :) Och nu är maten klar också. JIPPIE, smurrens. Och snart om ungefär 3 timmar ska jag klippa mig och färga håret. tjoho! jaja, orkar inte skriva mer. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0