Musik i mitt hjärta, förevigt!

hejhej!
kom hem för en och en halv timme sedan. skönt!
jag ska nog inte göra något särskilt, kanske möjligvist plugga lite granna men inget mera. Och senare ska jag också på teatern men det gills liksom inte eftersom det är emot kvällen. Skulle ha varit med my, men jag orkar inte och hon ville åka in till stan så det passade väl ganska bra tt boka om den lekningen. Så istället ska jag bara mysa, spela piano, möjligtvist plugga och senare teater. Skönt, sen ska jag också lyssna på en massa musik. Jag är nu innne i en sådan där bob dylan, camera obscura och mado diao period så ja, just nu spelas Like a roling stone i min data. Dags att börja dansa för mig själv, självkalt!

 


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0