My best friend

Hejhej!
Det är ganska jobbigt det där med kärlek, men om jag inte hade varit lika stark som pippi så hade detta varit mycket jobbigare. Och om om jag inte hade sånna vänner som bella, my, magda och erica så hade jag nog hoppat från en bro. tack ni underbara skapelser! Idag i alla fall var jag med världens bästa bella som kom med en påse från seven eleven med en ben and jerry's i. UNDERBARA MÄNNISKA VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DIG? Hon visste precis vad som behövdes. Sen tog vi en vända på stan och sedan bar det hem till mig där vi satt och sjöng till mesta dels. Kul var det. Efter en stund kom my, då åt vi. sen har jag precis kommit hem från teatern, första gången idag! tjohooo! Imorgon ska jag nog inte göra mycket, kanske bara ta en sån där vara hemma och chilla dag. Tar för få sådana dagar. Men nu ska jag kanske plinka lite på mitt piano eller något liknande. puss!



så jävla bäst!

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

älskarej!

2008-09-01 @ 22:02:58
URL: http://www.casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0