my farsta trip.

Hejhej!
Idag har jag varit i sturebyskolan för andra gången på två veckor. Men det var jättetrevligt. Sen tog jag mig själv till farsta för att göra av med mitt presentkort. Men attans vad svårt det var. Tillslut så betsämde jag mig för att spara pengarna till kanske imorogn då jag kan åka in och handla dessa underbara krabater:



Ja dessa blir det då när jag har tjatat på mamma om lite mer pengar. Nu ska jag äta.. hehe, lite sent med lunch nu kanske men så får det blir! hejdå!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem är fettsnygga men synd att hela stockholm går runt merom :(

2008-09-24 @ 22:39:22
Postat av: felicia

Jag vet, whata fuck? ´Jag kommer ju bärna upp dom bäst så vad spelar det för roll då?

2008-09-25 @ 08:53:47
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0