myspys på hög nivå!

Hejhej!
kom precis hem. Var med emma ett tag utomhus, men jag kom på att nej det funkar inte längre. Jag höll nämligen på att dö av köld. Mina fötter var endast iklädda ett par ballerinaskor och nej det funkar inte i detta kalla land. Så hem bar det. Nu har jag precis krypit ner i pappas stora stickade tröja, ett par mjukisbyxor och sockor. ASMYSIGT! Snart ska jag nog krypa ner i min säng och kolla på någon mysig film. Imorgon ska jag plugga, tror hela dagen nästan. Hade tänkt att skriva klart min modell till min uppsats. Så att jag senare på söndagen bara kan rätta till lite saker. men nu ska jag göra annat. puss!



mitt mysigaste jag! :D

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0