rosa handbojor

God morgon!
Det kändes konstigt att se sig själv i spegeln imorse. Men ganska härligt ändå.
Ja, mitt liv ska nu bli det bästa livet ever! Jag ska må så jävla bra och leva hur underbart som helst. Jaja, idag ska jag i alla fall kanske in till standen med en massa vänner eller så ska jag bara vara själv hemma och mysa i min nya hårfärg. Sen imorgon ska jag och några vänner ha bajskul! Och jag kanske ska träffa jesse, men vi får se :)
En grej som absolut inte får hända är om jag är tvungen att åka till landet. Så jag kommer haka fast mig i mina extremt sexiga handbojor med rosa ludd på så att dom absolut inte kan få med mig. Ja, som om ni letar efter mig så vet ni vart jag är!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0