underbara uppblåsbara barbara

Hejhej!
har lite sådär småpanik känner jag. Jag ska nämligen sjunga inför klassen imorogn men jag kan inte låten. TJOHO! Jag kommer ju skämma ut mig som satan, hehe. Jaja, det löser väl sig antar jag. Om jag glömmer texten är det ju bara att improvisera, right? hehe. Idag i alla fall, så var jag ju i skolan. Det var en ganska najs dag om man tänker på vilka lektioner vi hade. Men till mesta dels satt jag bara och lyssnade på musik. Efter skolan gick jag till mys skolan för att invänta my, sen satt vi och väntade i kanske en timme på annika och sen drog dom. Ja jag vet vad ni tänker, gud vilken underbar vän du är som väntar med din eminem/kristina från duvemålasjungade kompis. Och ja jag är underbart snäll. När jag kom till stureby väntade jag lite vid tunnebanan för att träffa jesse. Vi gick hem till mig och gjorde typ ingenting. Ja, och nu har jag skrivit lite på min uppsats som ska vara inlämnad nästa torsdag. Det känns skönt att jag redan börjat, och jag tror den kommer bli grym. Imorogn i alla fall så slutar jag bajs sent, 16.00. Så jag hinner inte göra mycket efter skolan innnan jag ska in till skolan igen för att vi ska på soulmingel. Bajsnajst! Vi ska typ sjunga men jag vet inte om det blir av, vi får se. Men nu ska jag typ försöka älta in sången i huvudet så att jag inte skämmer ut mig imorogn. puss!



regina spektor - geni

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Jag vet att du gillar min sång..

2008-09-10 @ 21:43:09
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0