shopping på hög nivå!

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte varit på blogghumör.
Nollningen sög, rent av sög. Polisen kom och alla drog till tanto förutom jag, erica och veronica som drog hem till veronica för att mysa istället. Och som vi mös. Dagen efter drog vi in till stan och shoppade, och ja på kvällen sov my hemma hos mig och nu kom jag precis hem från stan med några kassar. Så nu ska det bli lite mode talk här! TJOHO!
Här är mina nyshoppade grejer!






1. stumpbyxor hm 69 kr
2. Kronan cyckel!
3. Skor don donna, typ 799 kr
4. Stumpbyxor hm 79 kr
5. ´Halsduk gina tricot 129 kr
6. Sjal hm 69 kr
7. Klänning monki 400 kr
8. Tjocktröja hms herravdelning 198 kr
9. JAG!
10. Örhängen hm 39 kr
11. JAG!

Nu ska jag på kalas, hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0