vet hut fredrik åkare skäms gamla karln

Hejhej!
Mina gäster har precis gått hem, nu är bara mormor och morfar kvar. Det jag fick var: en gama plattong, grejs till håret, presentkort på: gina tricot, monki, farsta centrum och dramaten, sen fick jag också en massa pengar. Det var bra presenter tycker jag nog. Jag har ju nollning imorogon, men jag kanske inte ska gå. Eftersom mina föräldrar inte riktigt känner sig helt säkra eftersom jag blivit busted två gånger och att jag ska sova hos för dom en helt okänd person. Men vi får se, men det lutar åt ett nej. Imorogon i alla fal ska jag shoppa, tjoho! Ska köpa mig något fint. men nu ska jag hitta på något annat, kanske plinka lite på mitt piano. puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: ordmärkaren

keyboard, inte piano

2008-09-06 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0