well I'm going home.

Hejhej!
felicia hade precis lite kul med kameran så i slutet av detta inlägg kommer det bilder!
Igår var kul, som satan. Det började med att jag mötte Andy (en kompis från sturebyskolan) på tunnelbanan och vi bröjade chitchatta. När vi klev av tunnelbanan träffade vi hanna och magda. Det slutade med att magda åkte in till stan och andy och hanna förljde med mig hem. Väl hemma hos mig åt vi lite smått och gott. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och sen vid 7 gick hanna hem. Jag och andy fortsatte att snacka och sen kom hanna tillbaka och vi tre drog ut för att möta vera. Vi tänkte att vivstavarsparken skulle vara ett bra ställe för oss att umgås så dit bar det. Där träffade vi också emma och linda och dom gjorde oss sällskap. Andy fick till slut den sjuka idén att vi skulle börja spela teater så ja det gjorde vi. Sen gick vi och mötte jocke och joel vid tuben och eftersom att vi var så inne i detta spela teater skiten skulle jag låtsas vara arg på jocke.. Det sprack så fort hanna började garva. Sen drog jocke och joel och vi andra gick till shell för att köpa munkar. Och andy hade inte fått nog så mer teater blev det. Efter munkarna gick vi hem till mig för att chilla.. Och ja vi somnade nästan alla fyra i min säng. Klockan 12 var alla ute ur mitt hus och jag somnade väl inte långt efter. Ja det var min trevliga dag igår! Här kommer bilder:




Lite sådär hej så här ser jag ut idag bilder.. det var i alla fall det jag ville förmedla.
hejdå!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte den norska fyllan!!!

2008-09-20 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0