you are the only one who came and took me in

Hejhej!
kom precis hem från ett mycket ointressant föräldramöte, men vi soul sångerskor var tvunga att vara där för att sjunga detta extremt tråkiga föräldramöte till ett lite gladare. Det var kul och sjunga, men sen satt vi mest bara och väntade. Men det var trevligt det med. I helgen skulle jag egentligen ha gått på någon grej som södra latin skulle fixa, men istället ska jag, my och stina på min och stinas nollning. GÖKUL SKA DET BLI! Att se alla skämma ut sig kommer vara det bästa. Imorogon ska jag i alla fall vara med jesse, han ska typ komma hem till mig och sen ska jag sjunga för honom. höhö. Men men, nu ska jag hitta på något kul. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0