you call me up in the morning

Godmorgon!
idag bröjar jag klockan 10.30, skööönt! Men jag är ganska dum i huvudet, eftersom jag nämligen kunde ha sovit i ungefär en timme längre. Men eftersom jag inte är så bra på matte så verkade det helt rätt att gå upp klockan 8.00 när man börjar typ 2 och en halv timme senare. SMART FELICIA! så nu sitter jag här, helt klar och bara väntar på att tiden ska gå. Idag ska jag vara med ingen MOHAHA! as skönt faktiskt. Men ska till södra latin efter skolan en snabbis för att fixa en sak. Annrs har jag ingenting. sköönt. Förutom kom jag på nu så har jag föräldramöte och jag tror vi ska sjunga på det. Men det blir kul. Men nu ska jag chilla lite framför teven, ciao!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0