dance with somebody

Hejhej!
idag har jag gått iklädd endast klänning.
känndes verkligen som sommar. underbart!
Idag var det i alla fall först skoldagen efter lovet. ganska najst ändå. att få träffa alla sköna typer liksom. Efter skolan åkte jag och stina in till stan för att kika lite i affärer. det var kul. blev bara väldigt deprimerad när jag så mycket fint men inte kommer att kunna köpa något. Jag ska nämligen spara mina pengar till peac and love biljetten. tjoho! men jag undrar hur länge jag kommer kunna hålla mig tills pengarna är slut. haha. jag är ingen bra sparare ska ni veta. Imorogn ska jag kanske leka med någon, annars blir det plugg för min del. usch. aja, hejdå så länge!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0