det är som en dans på rosor, jag undrar bara när jag kommer att sticka mig..

Hejhej!
igår var det fest.
det var jättetrevligt! Jag och jossic somnade runt 6 och ja gick upp halv 10 dagen därpå. Idag har jag i alla fall först varit på lite ärenden med erica och sen efter det så träffade jag jossic och jennie och vi satte oss i gamla stan och käkade skagenröra och drack cola. Snart kommer mamma hem och vi sa äta sushi och kolla på desperete housewifes, myyyyys! Imorogn ska jag leka med jossic och om min mamma är på bra humör så ska hon också få sova här. Annars sover jag nos hos henne. Mohaha. men som sagt efter att ha festat sen i fredags alla dagar utom söndag behöver jag en vilodag med sushi, tv och kramar från mamma. puss på er!



jag och verldens beesta jossic!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

JAG HAR ETT SUGMÄRKE I MIN PANNA! DIN JÄVEL!

see you tomorrow snyggve

2009-04-07 @ 18:25:20
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0