det går upp och det går ner


igår spenderade jag kvällen med denna sexbomb. my kan vi också kalla henne. vi kollade först lite på tv och åt ananas och senare såg vi också på fantomen på operan (den andra killen var snyggare my och ulrika!). Filmen var bra, kanske lite jobbigt att dom bara sjöng men den var bra ändå. sen lekte jag och my med vattenfyllda kondomer och däckade lagom vid 3 typ. Ja idag sov vi bort i princip hela dagen, och ja vad har vi gjort? Typ ätit och suttit ute på balkongen i solen och ritat. Ganska najst. Kollade på tv gjorde vi också. Imorogn är det skola och bajs på det. Men jag går bara två veckor sen blir det bolänge med jossic. LÄNGTAR! jaja. nu ska jag se på någon film eller kanske läsa lite. hihi. puss på er!

/ F

Kommentarer
Postat av: Adam Brody

ouf den där my var verkligen sexig! tror du jag skulle ha någon chans på henne? nr?

2009-04-14 @ 00:03:22
Postat av: jossic

jag längtar massor!! döda mig.. hur ska jag klara mig i två veckor utan dig? kom nu nu nu <3

2009-04-14 @ 01:34:28
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0