hej och hå tacka och gå

Hejhej!
idag är jag väldigt glad. alla är så bra idag bara.
min dag började med att jag skulle hålla tal i skolan, och det gick faktiskt bra. wiihooo! Sen efter skolan åkte jag och julia hem till pontus för att göra sjuklingen sällskap. Det slutade med gruppsex i pontus säng och en hel del sugmärken. Det var väldigt roligt, haha. Sen bar det hem. Lite senare ringde my och vi tog en promenad. På vägen fann vi emil och han gick med oss. Sen gick jag hem till my och vi kollade på greys tillsammans. snart ska jag sova, börjar 9 imorogn. uschamej. puss på er!



felicia saknar jossic!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

åh, gruppsex.. låter nice! :)



jag saknar dig med nusse <3

2009-04-22 @ 22:35:09
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0