jag ska hälsa från borlänge!

Hejhej!
sitter just nu hemma hos jossic i borlänge, imorogn ska jag hem... vill inte...
här är allt toppen, har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit skriva något. Jag och jossic åkte precis skateboard, och snart kommer hennes familj hem och då ska det grillas. Senare på kvällen ska jag och jossics vänner ut och kröka. ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD! hihihihih. Men jag tänkte att jag skulle ge er en hel update om mina dagar här ui borlänge när jag kommer hem. Det finns en hel del atty berätta. Men nu ska jag leta reda på jossic. hon är borta. puss

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

hahaha! jag var ute ju. pihi

2009-05-01 @ 18:43:53
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0