lifes what you make it

Hej och hå!
Denna helg har varit bra, och kommer blir bättre.
I fredags var det fest hemma hos stina. Det blev ganska lyckat om man inte tänker på de små missödena som skedde. Kvällen eller morgonen slutade med att jag och alla sköna männsikor som var där låg och kollade på gothika och åt brända popcorn. Igår så låg jag i min mammas och pappas säng med my hela dagen tills klockan slog 19.00 då jag gav mig av till vera för filmkväll. Det var trevligt. Vi kollade på narnia och min brors flickvän. Två ben and jerrys åt vi också upp. Idag i alla fall ska jag plugga. Om detta då är möjligt eftersom att jag inte får upp dokumentet som jag MÅSTE ha på datan. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Vi får väl se, lär ju få smisk av mina lärare annars. Nu ska jag i alla fall försöka plugga, det som går. SEN SKA JAG MY, ADRIAN OCH VERA PÅ HIGH SCHOOL MUSICAL MUSIKALEN PÅ GÖTA LEJON! TJOOOOHOOOOO!!!!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0