ramlar

god dagens!
tjohej, jag är så himla glad idag.
1. Vädret! När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret var det hur soligt som helst. så jag sprang in i köket och till min gläjde var termometern uppe i hela 10 grader klockan 7 på mogronen. det utrstrålar lycka vänner!
2. Efter att ha varit negativ till att bada med klassen i en vecka blev jag idag (antagligen av det vackra vädret) riktigt taggad. Så ja, jag hoppade av glädje i solen på väg till eriksdalsbadet. Och det var jättekul, även fast jag inte bar något smink och mitt hår var slickat mot mitt huvud. HAHA, det var kul!
3. Jag köpte mig ett par riktigt ljusa jeans som är skitsnygga. Dom är höga i midjan och sådär väldigt fint stora. underbart! känner verkligen hur våren is growing on me. mohahah! så jävla underbart. 
4. FESTIVALTAGGAD!
5. Och alla underbara aprilskämt som jag jämt går på, det är kul. hihih



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0