the helg of the år liksom

Hej hej!
jag är väldigt trött ska jag tala om.
Att min helg har varit ganska ohälsosam är ganska självklart. I torsdags så kom jossic till min skola utan att jag visste det. hon överaskade mig ganska väldigt mycket. På fredagen drack  jag, jossic, majki, jenny och två kompisar till dom vin och hade urtrevligt. haha. vi lekte i en lekpark hela natten och jossic ramlade in en taggbuske och fick taggar på ställen man verkligen inte vill ha taggar på. På lördagen drog jag och jossic hem till rebecka och åt tacos. efter det kom också hanna (rebeckas fickvän) och vi började dricka (igen). Jag säger bara, jag mådde dåligt då. Har nog aldrig varit så bakis som jag var då men ändå så tvingade jag i mig mera. Vi lekte sanning eller konsekvens och jag har aldrig och sen somnade jag. Jossic väckte mig senare och vi la oss för att sova, men det gick ju inte eftersom att vi trodde det var zombies överallt. hehe. tillslut somnade vi i alla fall. Dagen idag har ungefär gått ut på att ligga i sängen, äta och kolla på titaniv hemma hos rebecka. väldigt mysigt. Sen åkte jag och jossic buss i typ 3 timmar. Just nu ligger jag och lyssnar på lugn musik och funderar på att snart gå och lägga mig. Imorogn ska jag inte göra någonting, eller vi får se om jag senare ska på fest hemma hos rebecka i nacka. Men det är bara om jag orkar. Men vi hörs imorogn, måste sova. pöööösss!



Peace out 

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0