hihihihihi

Lovar du att vara ärlig?  Jajamensan!

Du heter: Felicia Maria Heller

Smeknamn: Flajsa, Flajsan, Flajan, Flaj, Flugan, Fiffi, Fellan, Flisan.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag har ingen speciell så jag vet faktiskt inte.

Beroende av: kärlek, vännerna, ben and jerry's, delikatobollar, kramar.

Vad behöver du mest just nu: En vän att krama, en ben and jerry och en bra film. (massage skulle inte sitta fel heller)

Vad tror folk om dig? Jag tror ni får fråga "folk". Det beror ju lite på från person till person liksom. Men jag tror dom flesta ser mig som en glad och flummig person som njuter av livet.

Stämmer det? Eftersom jag inte vet så kan jag inte riktigt svara. Men jag säger såhär, fördommar är en av det värsta sakerna som finns, varesig dom är bra eller dåliga. Man ska känna personen i fråga innan man dömmer.

Vad får du oftast komplimanger för? Gud jag vet inte. Brukar få höra att jag är söt och att jag har fint hår.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag er bara best som en hest...

Hur imponerar man på dig? Man ger mig komplimanger och är snäll. en frivolt skulle vara coolt också.

Brukar du skratta för dig själv?  haha, jag tror jag gör det varenda dag. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vad gör du babe?

Var bor du? Stockholm, stureby

Trivs du där: Jadå. har bott här i hela mitt liv och har inte tröttnat än.

Äger du några converse: Jajamensan, ett par serisrosa!

Sprit, cider, vin eller öl: cidet helst men vin går bra det med.

Vad har du för mobil: Någon gammal sony ericsson walkman.

Nästa mål i ditt liv: Att gå ut gymnasiet!

Hur svarar du i mobilen: "Aah hallå det är felicia"

Vem ringde du senast? Jossic tror jag nog bestämt, eller my.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om det var jossic så var det mest lite snack om allt möjligt. Från my lät det: åhh, aahh, tjoho. typ..

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar

Sov du ensam: ja... :(

Brukar du komma i tid: Ja oftast. Om inte min väckaklocka dampar.

När mår du bra: När jag har personer runt mig som får mig att må bra.

När blev du fotad senast: Säkert idag i skolan, annars igår utanför göta lejon.

Hur känner du dig nu: Ganska helt okej. Lite trött men ganska glad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått, beigt, mörkblått. ganska tråkiga och neutrala fäger. men brukar även använda färg såklart.

Vad tycker du om fötter: Jag är inte en sådan som ogillar fötter. Jag tycker faktiskt fötter är ganska fina. Ingenting jag vill ha upptryckt i ansiktet men ändå.

Vad saknar du: Jag saknar vänner! Typ erica, jossic och bella! 

Favorit dryck på morgonen: Åh, jucie!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00-0.00 oftast, ibland senare.

Är du blyg? Nej absolut inte!

Sysslar du med någon idrott: nej det gör jag inte. fy! Hade tänkt att börja dansa faktiskt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja. ibland..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hehe. ha sex så mycket som det går och typ kissa utomhus!

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är väl helt okej faktiskt, ibland suger det och ibland är det toppen.

Vad är det värsta du vet? Falska människor och äcklig mat.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag vet inte, det är olika.

Vad längtar du till? Tills måndag nästa vecka, då ska jag åka till borlänge och träffa jossic!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå! 

Vad är det finaste du fått? Jag vet faktiskt inte...

Om fem månader: Vill jag bara njuta av livet och jag vill att allt ska vara perfekt.

Om ett år?: Vill jag samma sak, att allt ska vara perfekt och jag ska vara lycklig bara. Vill att det ska gå bra i skolan och så.

Du samlar på: kläder..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina vänner, oftast erica, bella eller my.

Har du strumpor på dig nu: Nix!

Är det okej att gråta: Självklart. gråter väldigt ofta!

När grät du senast: Igår, bråkade med mamma.

Bär du glasögon eller linser: nej, ibland med vanligt glas eller utan.

Har du piercing: nej men jag vill ha. I läpper!

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Yes, ett eller två!"

Är du bra på att laga mat: Nja ibland. Ibland inte.

Är du flygrädd: nej det skulle jag inte säga. det kan vara lite pirrigt när man väl sitter på planet men det är lite kul tycket jag.

Hur vig är du: Ganska vig faktiskt.

Vilken är din favoritglass: Ben and jerry's Cookie Dough!

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag. På att man återföds.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jeeees!

Vilken ögonfärg har du: Gröna/blåa/gråa

Röker du: Nej det gör jag inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: gills gympapassen i skolan? haha

Vad är det viktigaste i livet?: Kärlek, vänskap och att må bra.


Kommentarer
Postat av: jossic

såna frågegrejer är super kul.

det om att man återföds kommer jag aldrig kunna släppa

2009-04-20 @ 23:09:57
URL: http://jossic.blogg.se/
Postat av: SASKIA

Puss du!

ja jusste blogggen:

saskiafelicia.blogg.se



Puss snygging!

2009-05-05 @ 19:19:45
URL: http://saskiafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0