back on my feet again.

hej och hå!
kom precis hem från stan. där inne fixades det dricka och sen följde jag med älsklingen på hennes första dag på nya jobbet. sitter här och väntar på att julia ska höra av sig, hon ska nog antagligen kika förbi en stund runt sju. sen vi 8 kommer jag nog röra mig in mot stan för att möta upp alla coola typer i tanto. där blire parkfest. det är i och för sig ganska dåligt väder ute men som det ser ut på värdret ska det bli sol ikväll. hihi. I tanto ska det i alla fall krökas järnet och sen umgås med en massa vänner. sen ska jag hem till jossic och sova där. mys! men aja nu ska jag gå och tjata på mamma att vi ska äta pizza. puss så länge! KOM TILL TANTO IKVÄLL!!!!!


PARTYPARTY!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0