jag älskar dig

Gillar mitt härliga inlägg nedan. men ibland blir det bara så.
jag har dom senaste dagarna umågts med älsklingen, ååhh jag är så kär. ja vad har vi gjort? typ ingenting, haft myskvällar, festat, umgåts med sköna människor, haft sex och typ ätit. dagarna har varit väldigt bra helt enkelt. just nu ligger hon och sover i min säng, igår var vi nämligen hemma hos pontus och chillkrökade sen gick vi hem hit för att kolla på kenny begins men jag somnade efter typ 10 min. haha. idag blir det nog att sova hos älsklingen, vi kanske drar till tanto på kvällen om vi har lust. men nu ska jag gå och laga frukost åt älsklingen. puss på er!!


/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta:)

2009-08-08 @ 13:24:30
Postat av: jossic

DU ÄR BÄST I VÄRLDEN BABY!!!!!!!!!!!!

2009-08-08 @ 13:45:38
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0