kärlek som får en att tappa festet. kärlek som får en att bara flyga iväg.

min kärlek till denna flicka är obeskrivlig. men jag ska försöka. utan dig lever jag inte, du är min luft mitt syre. en dag utan dig känns som en evighet medan en dag med dig går som på en sekund. jag har så roligt med dig, min finaste kärlek. det känns som med tiden att jag bara blir mer kär för varje dag som går. utan dig är jag liksom inte hel. och jag har aldrig i hela mitt liv varit så kär i en person som jag är i dig. det är helt sjukt vad galen du gör mig. josefin carlsson mitt livs kärlek. det är dig jag vill spendera resten av mitt liv med. det är du som jag vill ha vid min sida för all framtid. min andra halva lämna mig aldrig, för utan dig är det bevisat att jag inte klarar mig. kom hit och kyss mig nu, för du är ta mig fan det bästa som har hänt mig. saknar dig redan även fast det var mindre än en timma sedan vi sågs. sov med mig inatt, sov med mig för all framtid. du är bäst älskling. bäst i världen. och jag kommer alltid att älska dig. jag har världens finaste flickvän <3

/ din förevigt felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0