När vi sågs häromdan i trängseln

hej.
skönt med nystädat rum, kul med popaganda imorgon och på lördag, kul att fylla år imorgon. men ändå så är det något som fattas. något som får mig att må dåligt. kanske är det jobbet jag inte fick, vännen som glömde bort eller en nära som ligger på sjukhus. eller så har jag bara en väldigt dålig dag. vi säger så, för då blir allting bara så mycket mindre komplicerat. kram.

komiken finns fortfarande kvar i mig. vi ger mig en stor applåd tycker jag.
just för att jag är jag och du är du.

Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

Yiho! Vi får fan ses på Popaganda imorrn!! Tröjan är från H&M Trend, och det finns typ massa kvar!

2009-08-27 @ 22:49:18
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0