starkare

hej sötnosar!
nu sitter jag här, ensam! snyft.. första natten på två veckor som jag sover ensam. usch. saknar min älskling. igår var jag och my hemma hos älsklingen och mös bara. och ja idag, vad har jag gjort? varit med älsklingen, kollat på film och ätit. myys. imorogn blir det att hon kommer hit tidigt (nej vi klarar inte att vara från varandra mer än en natt) och sen ska vi mysa och sen åka in och fixa alkohol. efter det så ska jag träffa julia och sen på kvällen ska jag och alla människor i världen dra till tanto och supa. FAN VAD KUL DET KOMMER BLI!!! sen ska jag sova hos älsklingen. puss på det! nu ska jag sjunga lite i min ensamhet. puss!


du är bäst, jag älskar dig!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0