typ hejhejhej. och då

Hejhejhejhejehjheejhe
nu är det kväller. jag sitter hemma hos jossic och majkii och dricker vin!!! dom spelar tennis med stekpannor i deras kök, jävligt kul fölr jag fick precis bollen mitt i huvudet typ ahahahahah. och nu fick jossic den på näsan. hon blöder typ. hahaha, dettta är kul. dom börjar kopmmma igång säger majki. jag är lite glad nu faktiskt, skööönt. pling plong. bollen stutsar över bordet hela tiiiiiiiin sötnosar. fast jag får lite ont i  huvudet av att majki slår i sterkpannan i sprisen. för det låter så. hjälp nu jävlar kom bollen nära. men jag saknar stina!!!!!!! och ERICA!!! och MY!!! och BELLA!!!!! och allaaaaaaaaaaaa!!!!!! det v ar fyra vönner. tjohej! hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0