run with the wild horses

Hejhej!
jag tycker vi borde ge min flickvän en stor applåd för det mycket fantasifulla och bra inlägget här nedan. haha. nej men det var fint älskling. har precis käkat lite mat och ska snart träffa my. sen blir det ju som sagt hem till älsklingen om mysa. det blir då våran sista natt tillsammans på typ två veckor.. snyft.. men men.. finns inte mycket att göra. föresten kanske jag ska börja jobba på hennes jobb! var där idag och ska på möte nästa tisdag om jobbet. det blir toppen! men men, igår var jag, jossic, pontus, my, jocke och stina och fikade i en halvtimme. haha, sen åkte vi hem till var och sig. haha. jag och älsklingen såg världens hemskaste film och sen somnade vi. filmen hette föresten pojken i randig pyamas och handlade om andra världskriget. Aja, på torsdag börjar skolan, döör typ. FY FAN VAD TRÅKIGT!!! aja, nu ska jag traska hem till my. puss på er!


för att du är bäst älskling <3

/ F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0