a happy happy girl

God morogon!
Detta är ett under, jag kanske ska börja tro på gud trots allt.
Jag känner mig nämligen mycket bättre, det enda som obehagar mig nu är en lite snorig näsa och någon hosta lite då och då. Men det kan jag ju leva med. Däremot har min mamma gått och blivit sjuk så henne måste jag hålla mig borta ifrån. Jag är ju som sagt ledig idag och jag hade väl tänkt att försöka plugga färdigt det sista. Stina ska komma hit så vi ska plugga tillsammans. Sen tror jag nog att en tripp in till stan inte skulle passa så dåligt. Men kanske också ett besök till sturebyskolan, men vi får se om jag kan dra med mig stina dit. Jamen jo, det får hon nog ta och stå ut med att göra. Även fast hon pajjat höften.. haha! Ja det låter ju trots allt som hon är typ 70 år och börjar få problem med lederna. HAHA! Jaja, så snart ska jag börja göra mig iordning. Vi hörs senare sweetiis! pussssss!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Haha nej! Jag har alltid tyckt dom va bra! :D Det måste ha vart ngn annan...

2009-02-05 @ 14:44:24
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! det värmer, verkligen :*

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera :> kramkalas ^-^ ♥

2009-02-05 @ 17:18:06
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lycka till med pluggandeT!

2009-02-05 @ 17:59:05
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0