anytime is a happy time

Hejhej!
Igår var mycket trevligt.
På dagen var jag med my först. vi spelade in en massa filmer och hade oss, det var väldigt kul. Senare kom pontus och vi satt och snackade. Efter det tog vi en promenix hem till my för att lämna lite grejer och efter det bar det hem till pontus där kvällen skulle spenderas. Efter ett tag kom också pontus vän filip och ja vi satt och snackade i princip hela kvällen. Idag ska jag vara med bella. vi ska fixa oss iordning för ericas fest. Jag ska nämligen klä ut mig till bob marley. tjohej! Problemet är bara det att jag glömde kläderna jag skulle låna av pontus hos pontus. höhö. Men jag får väl svänga förbi senare. Nu ska jag göra mig iordning. Vi hörs senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0