det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

God morgon!
hihihihihihihihihi
igår gjorde jag inte mycket mer än att prata i telefon och kolla på gossip girl.
Det har helt klart blivit min nya desperation. helt klart. Jag har sätt klart på säsong 2 (den som går nu) och nu har jag också börjat kolla om på hela serien. Det är typ det enda jag gör på dagarna. I dag ska jag gå till skolan, börjar klockan 9 och går till 16. USCH! På en fredag liksom.. Aja, dom sista tre timmarna ska vi spela in skivan med klassen så det blir väl bra antar jag. Efter skolan har jag fortfarande inga planer. Inga kvällsplaner heller. Men funderar kanske på att vara hemma p.g.a. att jag faktiskt ska på fest på lördag och sen på tårtkalas på söndag (conor oberst fyller ju år). Men vi får se :) Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, alltså INGENTING. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0