Everybody but me

Hejhej!
Idag har det varit en bra dag. Den började med 2 timmars esv. 
där sovs det mest, eller jag målade klart min bild men annars sovs det på stina.
Efter detta var det lunch där det chillerilldrillades, sen var det mattee, bleee. Nej men det är faktiskt helt okej nu, börjar faktiskt intressera mig lite mer nu. Känns bra. Sen var det arbetspass. Fy fan vad kul det var ska jag säga. Jag, Stina, Adrian och Patrik satt nämligen och gjorde en massa figurer på väggarna med hjälp av skuggor. Fan vad jag garvade. Sen ja nu efter skolan så ska jag bara plugga. Göra klart inlämningen som ska lämnas in på fredag. Har ju ledigt imorogn så jag har hela dagen på mig imorgon också men det känns bättre att få det gjort. Jaja, men nu ska jag i alla fall börja plugga. Men vi hörs nog senare. puss! 


Såhär såg jag ut idag!

bild 1:
Jacka - weekday
Påse - åhlens
skor - din sko
vantar - mammas

bild 2:
Tröja - weekday
Shorts - hm
Hatt - hm

/ F

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt. med. hatt!!!!

2009-02-05 @ 18:21:10
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0