Fuck you right back

Hejhejhejehejhejeh!
idag försov jag mig, riktigt rejält. 
Jag hörde nämligen min mamma säga "när börjar du?" så att det väckte mig.
När jag kollade på klockan insåg jag att jag hade börjat för 20 minuter sedan. inte bra!
Jaja, så nu eftersom jag kände mig lite sjuk stannade jag hemma idag för en heldag med gossip girl tittande.
I förrgår var det jäättetrevligt hos erica. det kändes i alla fall i huvudet dagen efter, höhö. Igår var jag hemma hos ellen och filip för att fira conor oberst födelsedag. Det var trevligt. Ja och idag blir det gossip girl, ligga i sängen, och typ äta. men nu ska jag börja mitt maraton, puss!


Hej middagen var jättekul! jag är bob. 


detta var också trevligt. tårtan var god.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0