ingenting ingenting i min kalender idag. höhö, sajk.

Hejsan alla futurewoman.blogg läsare!
Jag har ju som sagt varit ledig idag. Detta ledde till både det ena och det andra. Mina egentliga planer var att plugga med stina, men icke sa nicke. Klockan halv 9 vaknade jag, runt 10 ringde stina som var påväg till doktorn för att kolla sin höft eftersom hon har haft problem med den ett bra tag nu. Det slutade med att stina fick någon recept på någon skoj tablett, att hon får börja gå hos en sjukgymnast och sist men inte minst så skickades hon iväg för att bli rönkad. Stina åkte senare hem till mig och vi gick till min gamla skola för att häsla på, sen bar det hem till mig igen där vi åt och stina duschade. Efter det begav vi oss till vällingby där stina rönkade höften. Efter det kände vi att vi behövde socker så vi köpte varsit kakpaket som vi tryckte i oss på tunnelbanan hem. Stina hoppade av i alvik och jag somnade på tunnelbanan och vaknade väl runt typ enskede gård (fjuuuuu). Väl hemma pluggade jag klart och sen åt jag middag. Så har väl min dag sätt ut ungefär. Väldigt ointressant men ja, jag har inte mycket annat för mig. Imorogn har jag en muntlig redovisning i matte, sen efter skolan ska jag kanske leka med pontus. På kvällen blir det kanske fekke. Men vi hörs imorog, ska nog snart sova. Jag är ju som sagt lite småsjuk. pusss alla!!!!


detta är min söta vän stina!

/ F 

Kommentarer
Postat av: saskia

vilken gullig bild :)!

2009-02-07 @ 12:25:54
URL: http://blandgrynet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0