it was a partynight

Godkväll!
Idag har det varit en hektisk dag med en massa att göra. 
Är väldigt trött nu, eftersom att stå i studio i ca 3 timmar tär på ens krafter. Men kul var det att få sjunga och bra blir det nog i slutet. Jag har i alla fall precis ätit mat och innan dess gjorde jag inte så mycket. Hade en konversation i telefon med andy i 2 timmar men annars inte mycket. Ikväll i alla fall ser mina planer ut såhär: Jag skulle egentligen ha träffa pontus men han dissar mig. Sen fanns det planer på att leka med erica men hon orkade inte. Så istället kom my till min undsättning när hon frågade om jag ville hänka på fest. Och ja! Helt wonderbart! Klart jag är på. Sen ska jag sova hos my och ja, imorogn ska jag städa med mamma. Men vi hörs senare. För nu ska jag spela piano! pussssssss!!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0