it's getting hot in here.

hejhej!
usch och blä och fy.
i fredags var det både ris och ros kan man säga.
men det dansades och typ sånt trevligt. Igår var jag med sara på dagen, då vi båda var grymt bakis. Vi åt en jävla massa och sen kom ellen. vi kollade på pearl harbor, fyra födelsedagar och ett fiasko och dream girls. samt melodifestivalen. det var väldigt trevligt. Saras kompis sol kom också förbi en stund. sen somnade både jag, sara och ellen som stockar. Idag fyller min mamma år och det ska firas med släkt och god mat. trevligt, sen ska jag sova i min egna säng och bara mysa. tjohooo! Men nu ska jag hoppa i badet och sen göra mig iordning, ser ganska små risig ut. hehe. men vi hörs senare! pussss!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0