jag kommer och dö.

Detta är inte bra.
Felicia Maria Heller håller nämligen på att bli sjuk.
Känner hur feber smyger fram och hur min näsa blir snorigare och snorigare.
Vi ska ju börja spela in våran skiva med klassen på fredag. Och det går ju inte när man låter som en man eftersom jag så tjock i halsen. Nejnej, detta får inte vara möjligt. Så kära gode gud (om du finns) gör så att min förkylning är borta när jag vaknar imorogn, för det vore så bra. Snälla! För just nu skulle jag bara vilja dansa med till säkert - sanningsdan men jag kan inte för jag är alldeles för död. BLÄÄÄ HATAR SJUKDOMMAR! hej och då!

/ F

Kommentarer
Postat av: Carita

aw hjärtat, krya på dig! :* <3

2009-02-05 @ 07:37:28
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0