Stuck inside of mobile with the memphis blouse again

God morgon!
Nu sitter jag här färdigsminkad och klar. Eller ja snart i alla fall.
Ska om ca en timme börja bege mig till skolan. Känner mig väldigt i tid idag så att jag till och med hinner blogga. Dagen ser i alla fall ut såhär: Först är det skola, där vi på sången ska börja spela in skivan som vi ska göra. Sen är det lunch och därefter matte och svenska. Ganska najs och lagom lång dag. Efter skolan ska jag möta upp Andy i gullmars för att göra sällskap med honom hem. Har verkligen saknat honom, han är så lätt att prata med för han lyssnar och ställer frågor. I alla fall, sen bär det hem där det inte ska göra mycket annat än att plugga. Eller så var tanken i alla fall, det är ju skönt att få det arbetet som vi ska lämna in på fredag klart så att jag kan få ledigt hela torsdagen. Det är i matte såklart.. Mit favoritämne hehe... jippiie.. BLÄÄ! Jaja, det går säkert bra. Nu ska jag börja klä mig inför dagen. Ha det bra så hörs vi senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0