tråk. men jag har tråk.

60 ärliga frågor om dig själv


1.Vilket är ditt mellan namn?
  Maria

2. Vilken tid gick du upp i morse?  när jag vaknade var klockan 12.40

3. Är du i ett förhållande nu? Nej!

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? .

5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? Om man tänker på mitt senaste seriösa förhållande så måste det nog vara filip.

6. Får man fråga varför det tog slut? Jag vet faktiskt allvarligt talat inte riktigt.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? yes sir!

8. Vem vet mest om dig? Jag tror nog att det måste vara: Erica, Bella och My. dom jag brukar kalla mina bästa vänner.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Det brukar vara lite olika, beror på vad jag är på för humör. kan bli fest kan också bli en mysig hemmakväll. Spenderar oftast helgkvällar med vänner i alla fall.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? gud, svårt. jag brukar faktiskt inte skaffa mig favoritfilmer. har perioder, just nu är det nog twilight. Men jag vet att jag inte skulle säga det om några månader. svårt..

11. Har du haft sex med fler än 10 personer? nej det har jag inte.

12. Har du någonsin varit full? det kan man väl säga. höhö

13. Har du testat droger? Nej, kommer nog aldrig göra det heller.

14. Röker du? Nej jag röker ej.

15. Snusar du? nej uschamej. att strula med folk som har snusat är äckligt nog.

16. Saknar du någon just nu? Ja, ganska många faktiskt men mest stina!

17. Hur mår du idag? Ganska bra, lite trött. har sovit lite för länge.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? två eller fler.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? jag firade antagligen min mamma som jag gör idag också. hihi, grattis mamma!

20. Bästa minnet från sommaren? gud har så många bra minnen från sommaren. för att nämna några, popaganda, granbo, landet med filip, landet med my och alla mysiga kvällar med alla underbara vänner. denna sommar var den bästa sommaren.

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? thailand tror jag nog bestämt.

22. När var du där? förra vintern

23. Är du rasist? nej gud nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? nej från mammas sida har jag fått mina norska gener.

25. Om nej, vart kommer du ifrån? norge

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? jag vet faktiskt inte. det beror både på utseende och personlighet.

27. Ser du fram emot någonting just nu? Tills stina kommer hem.

28. Sköter du skolan? Nja...

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Det var lite blandat. 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Jag har fått MVG i olika ämnen. 

32. Har du fått ig på ett prov? svar ja. 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej det har jag eller gör jag inte. skulle däremot vilja.

34. Anser du dig vara intelligent? Nej inte särskilt.

35. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? I somras!

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja det har jag. inte kul..

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej så illa har det inte varit.

39. Har du haft sömnproblem? Ett tag hade jag riktiga problem och sov typ ingenting.

40. Hur ofta gråter du? Jag vet inte exakt. men jag skulle gissa att jag gråter ca 2 gånger i veckan. jag är en väldigt känslosam person, det räcker med att jag kollar på ett program av gossip girl och så sitter jag och storbölar.

41. Vad gör du när du mår dåligt? träffar personer som får mig att må bra. eller gosar ner mig under mitt täcke med ett gammalt gossedjur och kollar på en sorlig film och gråter av mig.

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Erica till mesta dels.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej det vill jag inte.

44. Vilken klass går du i nu? ES1a

45. Vilken skola? Fryshusets gymnasium

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, kommer aldrig vara heller.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet.

48. Är du stolt över dig själv? Ja väldigt.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är alltid glad och ganska rolig. Jag ställer alltid upp om det är någon som vill ha hjälp.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Folk brukar säga att jag är söt. Men också ganska ofta att jag är skön.

51. Har du lätt att få folk att skratta? yes sir.

52. Cider eller öl?
 cider mother fuckers!

53. Har du några talanger?
 Det har jag väl. Jag kan sjunga, spela piano. Jag är ganska bra på att prata och jag är väldigt bra på musikteori. 

54. Vet du om någon är kär i dig? nej jag vet faktiskt inte. har mina aningar men vet ingenting.

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? jag umgås inte med min bror men vi är inte ovänner.

56. Vad står det i ditt senaste sms? Åh! haha

57. hur lång är du? Jag tror nog att jag är 165 cm ungefär.

58. Hur mycket väger du? fråga stina!

59. Vilken storlek har du på kläderna? det varierar ganska rejält. 34-36 x-small till small.

60. Har du svarat ärligt? jadå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0