Mode 09

Hejhej!
eftersom jag inte ska dra förens om 20 minuter hade jag tänkt att slänga ihop det där modeinlägget som jag lovade er igår. Jag var nämligen inne på esthers blogg igår och såg en rolig hemsida där jag började fixa och trixa. Detta blev resultatet:

Detta ska jag ha på mig på sommaren, hösten, vintern och våren. Samt några extra outfits:


Vi börjar då med sommar.
I sommar tänker jag mig själv på festivaler iklädd jeansshorts, en randig tröja eller om det är lite kallare något härligt stickat med en hatt till. Tygskor eller klack beror på tillfälle. Gärna ett par snygga solglasögon. Då funkar dom jag fick av bella helt perfekt, dom är nämligen hjärtformade. Då var man klar  för sommaren då. Och enligt mig så är ljusa jeansshorts det trendigaste du kan ha på dig i sommar. Verkligen supersnyggt!


Yeaah, hösten. 
Något som verkligen är höst tycker jag är dom batikmönstrade tröjorna och byxorna. Jättefint verkligen. Sen ett stickat linne inte helt fel heller, dom har jättefina storstickade tröjor på monki så håll koll. Till detta en extremt fin skinnjacka och en stor halsduk så är du helt rätt enligt mig i höst. Det enda som jag skulle vilja ändra på är att byta ut skorna mot ett par rejäla kängor. Annars, jättesnyggt!


Då har vi alltså kommit till vinter.
En snygg tajt velour klänning hittar vi under och matchar det med ett par ursnygga leopardmönstrade strumpbyxor. Över detta en väldigt vacker päls med fina knappar. En stor halsduk är inte heller fel. Skorna tycker jag faktiskt är ganska fina och tonar ner den lite uppklädda outfiten men samma som hösten så skulle jag vilja byta ut dom till ett par kängor eller liknande. 


Ja då var vi framme vid våren.
Här är det klänningar som gäller tycker jag. Gärna i naturfärgade som typ, svart, brunt, beigt, grått, osv. Men nu när det börjaar närma sig sommmar så får ddet gärna bli lite färg också. Jag är väl mer en naturfärgad typ men gillar också färg. Det som också är fint till våren är dom spetsmönstrade tightsen. Sjal runt huvudet tycker jag verklige är helt rätt. Och på våren ska man gärna börja bära klackar varje dag, våren är liksom klackarnas årstid.

Då har vi kommit fram till bonusgrejerna:


Om du fortfarande vill vara fin när du är hemma och myser tycker jag att du ska satsa på tights och en stor stickad tröja. Om det inte räcker så lägg till en sjal så kan du vara trendig hemma framför tv också!

Uppklätt.
Om du ska klä upp dig så satsa på något ganska enkelt basplagg och klä upp det istället. här har jag valt att sätta på ett par ursnygga velourtights med detaljer på, samt sätta på en massa kjedor. Kuvertväskan är också en bra grej om du vill klä upp dig. Skorna är bara för härliga och matchar outfiten helt perfekt. Uppsat hår kan göra outfiten mindre fin men även mer fin, det beror på vad du har valt för kläder.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0