brokeback problem

God morgon eller god dag!
Igår spenderade jag min kväll i väntan på att brokeback mountain skulle laddas klart på min data.
Klockan 12 var filmen klar, tror ni att den funkar eller?!?!? Och det hade tagit ca 2 dagar att ladda ner den. Jag fick damp på min data men bestämde mig för att ladda ner en till. Den filmen tog typ 30 min att ladda ner och funkade helt perfekt. Kanske små irriterande faktiskt. Jaja, kollade på the notebook igår för typ hundraelfte gången och grät i princip genom hela filmen. Idag ska jag i alla fall inte göra så mycket, såg precis i alla fall brokeback mountain som nu förövrigt är min favorit film. ASBAJSBRA verkligen! Känner inte direkt för att göra mig iordning, ska nog bara ligga i min säng hela dagen och kolla på film. eller vi får se, det lär väl dyka upp någonting snart. jaja, men vi hörs senare. puss!


DOM ÄR SÅ SNYGGA!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra tisdag:)

2009-01-06 @ 18:13:43
Postat av: My

Skojja inte.

2009-01-06 @ 21:07:47
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0