coolast!


Hejhej!
Just nu sitter jag hemma hos my och kollar på one three hill. Det är verkligen jättebra. My sitter just nu ute i köket och snackar med en ztv kille om att my kanske ska få vara med i ett program där hon kanske får träffa ANNIKA NORLIN!!!! COLT VA?!?!?!? Jag är grymt avensjuk ska jag säga, men jag och hanna ska sätta oss utanför mys port så vi också får träffa henne. HIHI! Jaja, Imorse snackade jag med pontus igen. Riktigt kul det där med skype, Ikväll blir det att gå och lägga sig i tid, skola imorgon ni vet. USCHAMEJ... Nej men det ska bli kul att träffa alla i alla fall. NU ska jag fortsätta kolla på tv. puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Mohahahaha!

2009-01-07 @ 21:57:26
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0