det sprutar.. GLÄDJE!

God morgon!
Igår var en trevlig kväll. mycket trevlig. Jag kollade nämligen som ni kanske redan har förstått på twilight två gånger. och ja, jag är kär i filmen, kär i alla karaktärer och ja helt galet glad att jag äntligen har sett den. Det lär nog sluta med att jag ser den en gång till idag, sen måste jag köpa boken också, bara för att. Idag ser min dag ut såhär: ett tomt hål. alltså kära vänner, jag har inga planer. Ganska skönt faktiskt. Ska nog bara ligga i min säng, osminkad och allmänt mysig och kolla på film och äta en massa mat. Låter ganska najs va? Imorogn är det ju skola, längtar. För det är kul i skolan. Jag har aldrig känt så förut, och jag blev till och med glad över när våra lärare sa att ett matteprojekt väntar. För just nu är allt underbart, twlight, emmaboda, markus krunegård, conor oberst, mina vänner, skolan och ja livet i helhet. Jag skulle kunna ställa mig och skrika, för just nu är det bara en massa glädje som vill ha någonstans att komma ut.. men jag vill ju inte skrämma grannarna.. :D vi hörs senare! puss darlings!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0