en bra dag helt enkelt

God eftermiddag kära läsare!
Sitter just nu här med mina favoritmacka och ett glas juice.
Ska om en stund träffa min kära bästa vän my. Ja dagen har varit underbar. Verkligen jättetrevlig. Jag kände till och med att matten var kul idag, jag förstod liksom. Jag tror faktiskt inte att det hade med våran nya mattelärare att göra för hon sög ganska rejält. Men allt bara föll på plats. Ja och sen är alla så himla söta så man bara dör, alla eller nästan alla är jättevänliga och kramgoa. Jag, stina och anton spenderade en lektion med att rita gubbar på tavlan, det var kul. Bilder kommer nog upp senare. Sen i och för sig hade jag fucking mensverk och ont i ryggen på sista lektionen vilket dock inte var så kul. Men annars var allt toppen. Men som sagt bilder kommer senare, för nu måste jag läsa om jag kunde drömma. see yah!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0