en diss hära!

Hejhej!
jag tänkte eftersom att jag inte har så mycket annat för mig just nu att få fram lite tankar och åsikter eftersom det känns ganska snålt med sånt i denna fantastiska blogg.
Min första tanke är om ANNIKA NORLIN (säkert!, hello saferide). Som många kanske känner igen som min idol. höhöh. Nej men faktiskt. Det jag hade tänkt att ta upp här är hennes nya skiva som hello saferide. Jag laddade ner den för ca en vecka sedan och jag försöker verkligen ge den en chans, men det enda den bjuder på är lugna och tråkiga låtar. Inte alls som de gulliga och en del fartfyllda låtarna som vi fick höra på hennes förra skiva. Så jag ska säga att jag är riktigt besviken. Det är till och med så att jag nästan inte tänker gå på hennes spelning nu i mars, jag saknar liksom det gamla hello saferide. tråkigt tycker jag... tråkigt..
Ja, höhö det var väl den tanken som jag tänkte på (?).  Ursäkte detta inlägg, men jag är trött.
väldigt trött. klockan är ju trots allt snart 4. 
Det lär nog komma något mer ilägg senare. puss så länge!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck you o dissa hennes sådär bra musik måste inte alltid vara fartfylld!

2009-01-20 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0