hemmakväll

Hejhej!
Idag har det varit en bra dag. Den började med bild, och sedan var det matteprov som det gick ganska bra på. Därefter var det sång i 3 timmar som såklart var skitroligt. Sen efter skolan så åkte jag hem till myran och vi lekte och jag åt. Ja och sen gick jag hem och nu gör jag typ ingenting. Kollade på john tycker must die ett tag men måste vänta i en timme innan jag kan se den igen eftersom det är något fel på hemsidan jag kollar på den på. Ja så en hemmakväll blir det idag, känns ganska skönt eftersom jag inte har haft en sådan på länge. Imorogon i alla fall ska jag vara med stina. På dagen vet vi inte vad vi ska göra men senare på kvällen blir det kanske fest och sedan sova hos stina. Men nu ska jag nog titta på twilight. Ha det bra, kanske skriver senare! puss!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0