hide away

godkväll kära läsare!
idag har det varit en hesike fucking jävligt jobbig dag.
bråkade med mamma imorse, tack det förstörde min dag. 
sen bar det till skolan där folk var väldigt snälla, kramades och tröstade. jag älskar mina vänner <3 Ja och efter skolan bar det in till staden med världens finaste och bästa stina där det hittades två jackor som måste bli mina. bilder kommer nedan. Ja och sen bar det hem för att stina skulle åka på flöjt. Jag åkte hem och ja nu sitter jag här och chattar med najst folk samt lyssnar på musik. jag älskar mina vänner, och jag älskar musik. livet är svårt ibland.. men med vänner som mina, blir det helt plötsligt så lätt igen.


om man är såhär söt så blir man ju bara glad att se på tösen.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0